Outsourcing af it betyder basalt, at vi står for drift, vedligeholdelse og sikring af dine
IT systemer.
Outsourcing af it betyder basalt, at vi står for drift, vedligeholdelse og sikring af dine
IT systemer.
Vi fungerer i det daglige som din it-afdeling,
og sørger for at alle systemer kører optimalt via løbende vedligeholdelse og overvågning.
Ved at vælge Centia IT som din IT-partner og outsource hele eller dele af din IT-drift til os, får
du flere fordele.
Opdaterede IT kompetencer og
ressourcer til rådighed.
Jeres egen IT-afdeling,
bare uden for virksomheden.
En IT løsning, der er skræddersyet til jeres behov.
IT drift & support som passer til jeres behov.
Tegn fast IT aftale, en klippekortsløsning eller en helt anden model efter jeres ønske.
Forebyg IT problemer i stedet for
midlertidige løsninger.
Vi fungerer i det daglige som din it-afdeling,
og sørger for at alle systemer kører optimalt via løbende vedligeholdelse og overvågning.
Ved at vælge Centia IT som din IT-partner og outsource hele eller dele af din IT-drift til os, får
du flere fordele.
Hvad får man ud af at vælge
IT Outsourcing?
Outsourcing af it betyder basalt, at vi står for drift, vedligeholdelse og sikring af dine
IT systemer.
Outsourcing af it betyder basalt, at vi står for drift, vedligeholdelse og sikring af dine
IT systemer.
Vi fungerer i det daglige som din it-afdeling,
og sørger for at alle systemer kører optimalt via løbende vedligeholdelse og overvågning.
Ved at vælge Centia IT som din IT-partner og outsource hele eller dele af din IT-drift til os, får
du flere fordele.
Opdaterede IT kompetencer og
ressourcer til rådighed.
Jeres egen IT-afdeling,
bare uden for virksomheden.
En IT løsning, der er skræddersyet til jeres behov.
IT drift & support som passer til jeres behov.
Tegn fast IT aftale, en klippekortsløsning eller en helt anden model efter jeres ønske.
Forebyg IT problemer i stedet for
midlertidige løsninger.
Vi fungerer i det daglige som din it-afdeling,
og sørger for at alle systemer kører optimalt via løbende vedligeholdelse og overvågning.
Ved at vælge Centia IT som din IT-partner og outsource hele eller dele af din IT-drift til os, får
du flere fordele.
Hvad får man ud af at vælge
IT Outsourcing?
Outsourcing af it betyder basalt, at vi står for drift, vedligeholdelse og sikring af dine
IT systemer.
Vi fungerer i det daglige som din it-afdeling,
og sørger for at alle systemer kører optimalt via løbende vedligeholdelse og overvågning.
Ved at vælge Centia IT som din IT-partner og outsource hele eller dele af din IT-drift til os, får
du flere fordele.
7870 4660
IT-Support
Øg Produktiviteten
Udnyt jeres medarbejders spidskompetencer til de opgaver som de er ansatte til, og overlad it supporten til Centia IT.
I mange virksomheder har man ofte gode kollegaer, som villigt træder til, hvis man løber ind i en it udfordring i løbet af arbejdsdagen. Egentligt er det jo dejligt med hjælpsomme kollegaer, men det går desværre meget ud over produktiviteten, når 2 personer berøres af et problem. Man ved fra undersøgelser at en afbrydelse kan koste op mod 15 minutter, inden man er tilbage i samme koncentration.
Ved at undgå at 2 personer involveres i én medarbejders it problem, kan der hentes en produktivitetsgevinst. Det kunne også tænkes at Centia IT kunne løse problemet hurtigere, da it support netop er indenfor vore spidskompetencer.
En forudsætning for, at I kan øge jeres produktivitet, er, at I kan få løst de it udfordringer jeres medarbejdere oplever, billigere end jeres nuværende løsning hvor kollegaer hjælper hinanden.
Hos Centia IT har I mulighed for at vælge de elementer, som ønskes support på, så I ikke kommer til at betale for noget, som ingen benytter sig af hos jer.
Værdi for pengene
Support pakker
- kend dit budget
Vi har sammensat 2 supportpakker til jer, som tager hånd om de fleste problemer som problemer som opstår for en almindelig bruger af it.
Så lad os være jeres IT-afdeling og tegn en IT-supportaftale hvor I får afgang til kompetent IT-support til alle jeres medarbejdere. Vi sørger også for at vedligeholde og servicere jeres computere.
Hvis I ikke ønsker at tagne en supportaftale som omfatter alle PC'ere, yder vi også IT-support som afregnes efter forbrug.
FRI Support
Pris pr. måned, pr. PC
465,-
-
FRI IT-support
-
Driftsovervågning af jeres PC'ere
-
Antivirus software til alle PC'ere
-
Opdatering af Windows
-
Opdatering af Antivirus
-
Opdatering af Office 365 pakken
-
Opdatering af 3. parts software*
-
Supporten foregår via fjernstyring
Standard support
Pris pr. måned, pr. PC
185,-
-
IT-support - max 1 time pr. sag.
-
Driftsovervågning af jeres PC'ere
-
Antivirus software til alle PC'ere
-
Opdatering af Windows
-
Opdatering af Antivirus
-
Opdatering af Office 365 pakken
-
Opdatering af 3. parts software*
-
Supporten foregår via fjernstyring
Betingelserne for at tegne en IT-Supportaftale med Centia IT, er at den skal omfatte alle computere i jeres virksomhed og virksomheden skal have Microsoft 365 og alle enheder skal være indmeldt i AD domæne. Vi yder kun support til Windows 10 Pro enheder. (Ønskes kun support på udvalgte computere i virksomheden, kan disse pakker ikke benyttes). IT-supporten ydes via Teamviewer, telefon eller mail og det omfatter ikke undervisning i anvendelse af jeres IT-udstyr/programmer. Centia IT kan til en hver tid afvise at give support til en given PC-enhed og kræve enheden udskiftet eller reinstalleret hvis dette vurderes værende den bedste løsning for driften af enheden. Vi yder supporten inden for normal åbningstid.
Bindingsperioden er 12 måneder og aftalen kan opsiges af begge parter 1 måned inden udløb. Fakturering foretages månedsvis med det aktuelle antal PC'ere.
Aftalen fornyes automatisk efter 12 måneder, og kan herefter opsiges med 1 måneds varsel til næste måneds udgang.
*) Udvalgte 3. parts software, som benyttes af de fleste. fx Adobe, Java, VLC, Google Chrome og Firefox.
Afregningsmetoder
Vi tilbyder brugersupportaftaler som fastpris (abonnement) eller forbrugsafregnet.
Fastpris aftale
I vil med en fastpris supportaftale kunne trække på supporten, uden at der hver gang skal tænkes på at der kommer en faktura. Ofte afholder medarbejdere sig fra at få løst et it problem, når de ved at der kommer en faktura få dage efter, som de så skal ind og redegøre for hos økonomichefen.
- bindingsperiode på min. 1 år
- lavere timesats
- justeres årligt så aftalen tilpasses behovet
Klippekort
- efter forbrug
- ingen bindingsperiode
- klippekort på 20, 50, 100 timer købes forud med rabat
Variabel - forbrugsafregnet
- efter forbrug
- ingen bindingsperiode
- månedsvis bagudfakturering
Kontakt Jimmy Rasmussen for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med en IT-support aftale.
Vi ser frem til at høre fra jer.